نیازمندی‌ های رایگان داور
نیازمندی‌ های رایگان داور

بنا بر گفته مسئولان شهری کرج، مقرر شده است در سال آتی، از خیابان دوم تا خیابان هشتم اصلی گوهردشت (رجایی شهر) پیاده راه شود

به دنبال لغو تحریم های ظالمانه و اجرای برجام، شرکت هلندی برنتز اینترنشنال که یکی از بزرگترین شرکت های اروپایی است، با حضور در استان البرز و مطالعه ظرفیت های این استان، عصر چهارشنبه 13 قرارداد همکاری با مسئولان این استان به امضاء رساندند

 

شرکت هلندی برنتز اینترنشنال نخستین شرکت اروپایی است که پس از لغو تحریم ها به صورت رسمی سرمایه گذاری خود را در استان البرز با همکاری بخش خصوصی ایران آغاز کرده است.
قرار است در قالب تاسیس یک شرکت مشترک بین استان البرز و هلند دو طرف سرمایه گذاری های مشترکی داشته باشند که تنها منحصر به ایران نبوده و کل منطقه خاورمیانه را پوشش خواهد داد.
این قرادادها در حوزه تولید و عرضه مواد اولیه دارویی، بهداشتی، صنایع غذایی و غذایی دام و طیور است که با حضور مسئولان این شرکت هلندی در استانداری البرز بین دو طرف به امضاء رسید و پیش از آن نیز طرف هلندی بازدیدی از برخی صنایع و ظرفیت های تولیدی استان البرز داشت.
سید حمید طهائی استاندار البرز در این آئین گفت: طرف قرارداد این شرکت هلندی، بخش خصوصی با سابقه چند دهه فعالیت اقتصادی در حوزه داخلی و بین المللی بوده که توانسته تمامی فاکتورهای لازم و مورد نیاز و منطبق با استانداردهای سرمایه گذار خارجی و کشور مبدا را کسب کند.
وی ادامه داد: با توجه به شناخته شدن استان البرز به عنوان قطب واحدهای داروسازی و غذایی در کشور و نیز وجود پتانسیل منطقه ویژه و فرودگاه پیام، شرایطی استثنایی برای سرمایه گذاران در این حوزه ها فراهم شده است.
طهائی گفت: ایران بستر مناسبی برای تولیدکنندگان هلندی برای دسترسی ارزان به بازارهای منطقه ای به شمار می آید.
وی اضافه کرد: این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه تولید و عرضه مواد اولیه دارویی، بهداشتی، صنایع غذایی و غذایی دام وطیور است

اشتراک گذاری Telegram Facebook WhatsApp Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *