نیازمندی‌ های رایگان داور
نیازمندی‌ های رایگان داور

عملیات منحصر به فرد انصارالله یمن / اسارت هزاران سعودی و انهدام کامل سه تیپ»/ منابع غیررسمی: ۷ هزار نیروی ائتلاف سعودی به اسارت در آمده اند

 

یحیی سریع با اشاره به اینکه این عملیات گسترده‌ترین حملات از آغاز تجاوزات عربستان علیه یمن است، تاکید کرد که دشمن در جریان این عملیات ضربه های شدیدی دیده است.

وی اظهار کرد که شمار تلفات انسانی متجاوزان و آمار اسرای آنها در عملیات الحدیده آنقدر زیاد است که شمارش آنها دشوار است و کاملا 3 تیپ از نیروهای متجاوز منهدم شدند و صدها دستگاه خودروی نظامی و زرهی در این عملیات بزرگ غنیمت گرفته شدند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره انجام عملیات نظامی بزرگ گفت: هزاران نفر از نیروهای دشمن بویژه تعداد زیادی از فرماندهان و افسران و سربازان ارتش سعودی در عملیات نصر من الله به اسارت گرفته شدند.

یحیی سریع همچنین اعلام کرد: یگان موشکی و یگان پهپادی و تعدادی از تیپ های پیاده یمنی در این عملیات بزرگ شرکت کردند و صدها کیلومتر در محور نجران آزاد شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اشاره به اینکه این عملیات نظامی ادامه دارد، خاطر نشان کرد که در ساعات و روزهای آینده جزییات بیشتری از این عملیات اعلام خواهد شد.

انصارالله: عربستان سعودی سریعا در اهداف خود از حمله به یمن تجدیدنظر کند

سخنگوی انصارالله یمن ضمن تبریک موفقیت عملیات نظامی ارتش این کشور در عمق خاک عربستان سعودی، از این کشور خواست فوراً جنگ علیه یمن را متوقف کند.

«محمد عبدالسلام»، سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هیأت دولت نجات ملی این کشور در مذاکرات، موفقیت عملیات نیروهای یمن در عمق عربستان سعودی را تبریک گفت و به این کشور هشدار داد.

«سرتیپ یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن ساعتی پیش، از انجام «عملیات نظامی بزرگ» این کشور در منطقه نجران عربستان (جنوب غربی) موسوم به «نصرُ مِنَ الله» خبر داد. به گفته وی، در این عملیات که از نوع «عملیات فریب» بوده، سه تیپ ارتش سعودی در کمین نیروهای یمن افتاده و بعد از محاصره، شمار زیادی از آن‌ها به اسارت درآمده‌اند.

سخنگوی انصارالله یمن در مورد این عملیات گفت که عملیات نیروهای یمنی در منطقه نجران، «بزرگترین عملیات» از آغاز جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن (ابتدای سال ۹۴) بوده است و این ائتلاف در کوتاه‌ترین زمان، متحمل «خسارت سنگینی» شده است.

او گفت که در بین اسرای نظامی، صدها نظامی سعودی از جمله افسر وجود دارد و عملیات به گونه‌ای بوده که آن‌ها فرصت فرار پیدا نکرده‌اند.

عبدالسلام افزود، عربستان سعودی برای اینکه در مناطق مرزی با یمن دستاوردی داشته باشد، دست به اجرای نقشه‌های نظامی زد ولی عملیات مذکور، نتیجه معکوسی برای سعودی‌ها داشته است.

سخنگوی انصارالله یمن، عملیات نصر من الله را «شکست نظامی بی‌سابقه» دانست که در نتیجه آن باید ائتلاف سعودی هرچه سریعتر در مورد اهداف خود از جنگ علیه یمن بازنگری کند.

او با بیان اینکه عربستان سعودی سعی دارد این شکست خود را پنهان کند، گفت: «مقامات جنایتکار سعودی واقعیت و ویژگی‌های ایمانی و اخلاقی مردم ما را نادیده می‌گیرند؛ ویژگی‌هایی که آن‌ها را به رغم تجهیزات نظامی و انحطاط اخلاقی و سیاسی دشمن، برتر از متجاوزان قرار داده است».

سخنگوی انصارالله یمن در پایان تأکید کرد که عملیات نظامی این کشور در عمق خاک سعودی، حاوی پیام نظامی به متجاوزان و اشغالگران است و آن اینکه شکست آن‌ها حتمی بوده و هر وجب از خاک یمن که اشغال شده است، به خواست خداوند آزاد خواهد شد.

برخی منابع غیر رسمی:۷ هزار نیروی ائتلاف سعودی به اسارت انصارالله در آمده اند

برخی از منابع غیر رسمی در شبکه مجازی مدعی شده اند که تعداد اسرای نیروهای ائتلاف سعودی ۷ هزار نفر است که ۹۰۰ نفر از آنها کادرهای نظامی هستند.
این منابع به نقل از شاهدان عینی همچنین مدعی شده اند که ائتلاف سعودی سرگرم انجام حملات گسترده هوایی در این منطقه است تا از این طریق اسرا را کشته یا زمینه فرار آنها را فراهم کند.

 

 

روز جهانی داور بر همه داوران زحمت‌کش و عادل مبارک باد

 

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان دهم شهریور ماه روز جهانی داوران فوتبال را به همه زحمت‌کشان این عرصه تبریک و شادباش می‌گوید و آروزی بهترین قضاوت‌ها را برای داوران فوتبال ایران دارد

 

اشتراک گذاری Telegram Facebook WhatsApp Twitter

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. Howdy I am so delighted I found your site, I really found you by error, while I was searching
    on Yahoo for something else, Nonetheless I am here now
    and would just like to say cheers for a remarkable post and a all round interesting blog (I
    also love the theme/design), I don’t have time to go through
    it all at the minute but I have book-marked it and
    also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to
    read more, Please do keep up the great job.

    Feel free to surf to my webpage – CBD for Sale

  2. You are so awesome! I do not think I’ve read a single
    thing like that before. So great to discover someone with some original thoughts on this issue.
    Really.. thanks for starting this up. This web site is one thing that is
    needed on the internet, someone with a bit of originality!

    Feel free to surf to my web site … http://www.magcloud.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *