نیازمندی‌ های رایگان داور
نیازمندی‌ های رایگان داور

دختر برنزه آمریکایی، به خاطر بن سلمان روی شن‌های صحرای عربستان راه می‌رود! + عکس

انجی لال، دختر گندمگونی که در اثر تابش خورشید پوستش سوخته است و معمولا با پوشش شنا ظاهر می‌شود و وبلاگ‌نویس مقیم لس‌آنجلس است و شاید شخص مناسبی برای صحبت کردن درباره مزایای زندگی در عربستان نباشد اما بهار ۲۰۱۹ با مشارکت ۸۰ هزار تن عکس‌های خود را منتشر کرده و در این عکس‌ها در حالی که در صحرای این کشور قدم می‌زند، به کاوش آثار باستانی عربستان می‌پردازد.

برای لال سفر به عربستان فرصت ویژه‌ای بود به خصوص اینکه هزینه این سفر پرداخت شده بود و مزیت بیشتر سفرش به این کشور در این بود که بسیاری از اینفلوئنسرهایی که از طریق لایک‌های زیادی که در شبکه‌های مجازی درآمد کسب می‌کنند، در این سفر مشارکت داشتند.

لال و دیگر مشارکت کنندگان این سفر، برای عربستان هدیه‌ای بودند که پس از محکومیت بین‌المللی این کشور در پی قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد سعودی در سال ۲۰۱۸ به ارمغان آورده شدند. نریم به اقدامات محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برای توسعه کشور خود و اصلاحات آن قبل از قتل خاشقجی اشاره کرد و اینکه امروز عربستان به دنبال غلبه بر موج محکومیت‌های بین‌المللی است و ولیعهد و مسؤولان از اینفلوئنسرهایی مانند لال استقبال می‌کنند.

اشتراک گذاری Telegram Facebook WhatsApp Twitter

دیدگاه خود را بیان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *